Chcesz skutecznie sprzedawać ?

Rozwijasz swoje kompetencje, znasz fachową literaturę i wydawałoby się, że na temat sprzedaży wiesz już wszystko, a mimo to Twoje wyniki nie do końca Cię satysfakcjonują. Zastanawiasz się, gdzie popełniasz błąd?

Czytaj dalej

Jako sprzedawca niezmiennie przykładasz się do promowania swojego produktu i wciąż szukasz nowych pomysłów na pozyskanie klientów. Z zapałem przechodzisz kolejne szkolenia i zgłębiasz techniki sprzedażowe, by wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i stajesz na głowie, by Twój klient nie przeszedł do konkurencji.

Rozwijasz swoje kompetencje, znasz fachową literaturę i wydawałoby się, że na temat sprzedaży wiesz już wszystko, a mimo to Twoje wyniki nie do końca Cię satysfakcjonują. Zastanawiasz się, gdzie popełniasz błąd? To proste – do skutecznej sprzedaży niezbędne jest rozpoznanie osobistych pobudek klienta, które są decydującym czynnikiem w procesie zakupowym.

Wiedząc, kim jest Twój klient, jakie są jego motywy i odporność zakupowa, o wiele łatwiej będzie Ci dopasować skuteczną technikę sprzedaży. A jak zdobyć tę wiedzę? Kluczem jest tak zwana analiza biostrukturalna.

Jak wynika z badań opartych na genetyce, aktywność konkretnych obszarów mózgu bezpośrednio wpływa na nasze zachowanie, kształtując nasze kluczowe cechy. Sęk w tym, aby te obszary poprawnie zidentyfikować – z chęcią podpowiemy Ci, jak to zrobić.

 

Newsletter

Płatności

Nr Konta: 16 1020 1664 0000 3002 0474 7251
Nr Konta EURO: 47 1020 2401 0000 0202 0513 0820

Obserwuj Mnie

Masz pytanie? Zapytaj o termin szkolenia

Zgoda na kontakt